Goedemorgen allemaal!

Hoe was jullie weekend? Spannende avonturen beleefd of lekker rustig aan gedaan?
Wanneer jullie deze woorden lezen is het waarschijnlijk maandag (of niet, kan ook).
Voor de een een dag om tegenop te zien, want ja dat weekend was toch wel fijn, en voor de ander een dag om de week goed mee te beginnen. Ik reken mezelf deze keer even onder de laatste categorie.
Na een druk weekendje bij de ouders vol met studeren en trainen ben ik weer thuis in het mooie Groningen! Voor mij breekt nu de tweede week aan in Team Fannetiek en ik ben uiteraard nog altijd even enthousiast. Niet verwacht, maar toch gekregen.
Ik heb zelfs (jawel, jawel dames en heren) de tweede training voor deze week er weer op zitten, want ik ben net weer thuis van de gym. Schouders waren aan de beurt!
Deze week wordt een drukke, want m’n trainingen moeten doorgaan, het eten moet gewoon keurig volgens schema (wat met trouwens echt verrassend goed afgaat) en er staan 3 tentamens en 1 deadline op het programma…

Now let that sink in.

Naast het vele gestudeerd van het afgelopen weekend heb ik ook de eerste metingen gedaan om de progressie een beetje bij te houden. Toevallig had ik me vorige week zaterdag even gewogen (7 januari), leek me wel interessant (don’t try this at home). Des te meer motivatie zullen we maar zeggen.
Weekje later me maar eens weer gewogen omdat ik nou toch wel nieuwsgierig was wat de weegschaal zou zeggen na een week het masterplan gevolgd te hebben. En jawel, 1,5 kilo verdwenen. Nou jongens, taart! (Nee.)

Dit gezegd hebbende zal ik mijzelf weer helemaal toewijden aan de studie. Hopelijk zakken de cijfers daar niet onderuit!

O ja, donderdag nieuwe blog online met 30 weetjes over mij!

Liefs!

