Joehoe!

Het is inmiddels alweer donderdag, en zoals ik maandag beloofd had zou ik vandaag 30 weetjes over mezelf posten. Hierbij.

  1. Ik hou ontzettend van muren verven.
  2. Ik hou eigenlijk nooit echt het nieuws bij, omdat het vaak toch allemaal ellende is tegenwoordig.
  3. Ik begon met trainen in klas 2 van de middelbare school.
  4. Wanneer ik je aan kijk, kijk ik je eigenlijk niet aan.
  5. Ik word misselijk wanneer ik teveel kraanwater drink, zolang er koolzuur in zit gaat het goed.
  6. Ik koop in een jaar sowieso 2 agenda’s, meestal wissel ik op de helft van het jaar omdat ik het dan wel tijd vind voor wat beter overzicht.
  7. Ik douche altijd met muziek. En ja, ik zing mee.
  8. Ik ben bang voor pre-workout en neem het dus ook nooit.
  9. Wanneer ik alleen thuis ben en me verveel ga ik het hele huis schoonmaken.
  10. Ik krijg kippenvel wanneer ik aan teennagels denk.
  11. Ik train het allerliefste schouders en rug.
  12. Mijn favoriete winkel is de Hema.
  13. Ik kan alleen in slaap vallen als ik m’n bed vastheb.
  14. Als kind wilde ik dierenarts worden. Tot ik een dode kat zag. Daarna niet meer.
  15. Ik ben een keer m’n portemonnee verloren. Hij lag daarna wel bij het politiebureau, maar zonder m’n geld.
  16. Ik vergeet altijd deuren achter me dicht te doen. Ook die van de koelkast.
  17. Ik heb ooit twee hamsters gehad die elkaar op hebben gegeten. En nee, ze waren niet uitgehongerd.
  18. Ik word ontzettend chagrijnig wanneer ik het koud heb.
  19. Ik loop thuis eigenlijk altijd in een sportlegging.
  20. Ik heb veel te veel hobby’s.
  21. Ik heb een te grote liefde voor m’n auto, aka Pablo.
  22. Ik val eigenlijk heel vaak in slaap bij films. Alleen niet in de bioscoop.
  23. Als ik chagrijnig begin te worden is een knuffel vaak al genoeg. (Wouter is op de hoogte en weet me gelukkig altijd precies te peilen.)
  24. Ik ben niet zo’n fan van het openbaar vervoer.
  25. Ik vind mensen die niet een beetje fatsoenlijk doorrijden echt ontzettend irritant.
  26. Ik hou altijd stiekem een racewedstrijdje bij het stoplicht wanneer degene naast mij tegelijk mag rijden. (Polo 1.2 hé! Wint verrassend vaak.)
  27. Het eerste wat ik drink als ik wakker wordt is Cola Light. #supergezond
  28. Ik heb nog nooit een bekeuring gehad.
  29. Liever bellen dan appen.
  30. Mijn lievelingskleur is rood.

Nou lieve kinders, zo kan die wel weer. Ik hoop dat jullie al deze informatie een beetje goed kunnen verwerken. Mocht je nou nog vragen hebben, stel ze dan gerust hieronder!

Liefs,
Anne

