Zijn we weer!
Schrok er van hoe lang de laatste post alweer geleden was. Ik had niet heel veel te zeggen eigenlijk. Maar, nu wel weer!

Hoe staat het er voor? Nou, best prima. Helaas heb ik de afgelopen week niet kunnen trainen, vanwege een ontzettend pijnlijke spier in m’n rug. Nog steeds ben ik er niet van af maar ik wil zo ontzettend graag weer trainen dat ik heb besloten vanavond weer heerlijk de gym in te duiken. Een week niet trainen, nooit gedacht dit te gaan zeggen, maar dat is toch wel echt een opgave. Het geeft zoveel rust en ontspanning om gewoon elke dag lekker te trainen, progressie nog sneller te zien en de energie kwijt te kunnen.
Gelukkig is er niet heel veel verloren gegaan, maar ik kan niet wachten om er weer vol tegenaan te gaan. De afspraak om niet te deadliften tot het helemaal over is staat nog met el coach, dus dat moet nog even wachten.

Verder zijn vorige week m’n macro’s weer aangepast, omlaag uiteraard. Blij mee! Tourlijk is het soms lastig om aan een bepaald aantal cal. te zitten, voedingswaarden aan te moeten tikken et cetera, maar toch geeft het ook een fijne structuur. Ik kan elke dag gewoon lekker zelf bepalen hoe ik het invul, als het maar goed komt. En dat komt het.
Ik ben blij dat ze wat omlaag zijn gegaan, maar dat is meer een soort mentale struggle, omdat het eten nog best als ‘veel’ voelde, omdat ik zelf m’n eten eerder echt compleet anders (lees: verkeerd) indeelde.
Daarnaast is het gewoon fijn dat ik nu nog wat sneller omlaag ga en sneller definitie zie!

Genoeg over trainen en voeding, want er is meer! Mijn zoekgeschiedenis staat al een tijdje in het teken van ‘bikini’ ‘bikinifitness’ ‘contest’ ‘prep’ en ga zo nog maar even door.
Afgelopen week resulteerden deze sleutelwoorden in de volgende pareltjes:

Bikini 2

Bikini 1

Ik zit mezelf dus al weer helemaal gek te maken, maar gelukkig komt dit alleen maar ten goede van de motivatie om nog extra hard te gaan! En de eerste afspraak hierover staat met el coach. We zullen zien!

Dat was het wel weer voor nu, later meer!

Liefs!

 

