Lieve allemaal,

Mensen die mij persoonlijk (goed) kennen, mijn Instagram al langere tijd volgen of al eerdere blogs hebben gelezen zullen al op de hoogte zijn van mijn verlangen naar het deelnemen aan een bikinifitnesswedstrijd.
Vorig jaar wilde ik nog deelnemen aan de SAP-cup, maar door gebrek aan kennis, coaching en vertrouwen in mezelf heb ik er toen toch van af gezien.

Begin dit jaar startte ik in Team Fannetiek, waar ik 5 maanden deel van heb uit gemaakt. Gemaakt inderdaad, want mijn periode bij Team Fannetiek zit er vanaf nu op. Ik heb er voor gekozen om eruit te stappen omdat mijn dromen binnen dat team geen werkelijkheid zullen worden. In het artikel van twee week geleden in de Metro gaf Anne (@Fannetiek) het zelf ook aan: wedstrijden en preps passen niet in haar coaching. Daar hield het voor mij op. Uiteraard heb ik er veel geleerd, ben ik veel veranderd, maar ik ben nog lang niet ver genoeg, en om die stap te zetten moesten er keuzes worden gemaakt.

De tweede keuze die ik heb gemaakt is om een andere coach aan de haak te slaan. Stiekem heb ik er twee, want inmiddels word ik begeleid door @almazzurco en @seeyoulaterleaner! Twee ontzettend goede coaches die veel (persoonlijke) ervaring hebben met wedstrijden en al veel prachtige atleten hebben geholpen (met ontzettend mooie resultaten). Ze hanteren een hele fijne werkwijze en ik weet zeker dat dit voor mij de juiste coaches zijn. Absoluut twee mensen waar ik mee uit de voeten kan en verder mee kan bouwen aan mijn weg naar het podium!

Inderdaad, mijn weg naar het podium. Inmiddels is het officieel, de knoop is doorgehakt en ik ben er helemaal zeker van: ik ga dit jaar deelnemen aan de Golds Gym Classic, 1 oktober 2017.
Tijdens oud & nieuw 2016-2017 ging er zo veel door mijn hoofd, de prestaties in 2016, maar ook mijn doelen voor 2017. In de eerste minuten van 2017 dacht ik: ‘Ik wil in 2017 een wedstrijd doen.’. En nu wordt het nog werkelijkheid ook!

Ik heb er ontzettend veel zin in, ben enorm gemotiveerd en kan niet wachten tot het zover is! Eindelijk, het is zo ver! #letsgo

Liefs,
Anne

 

 

 

 

