Zijn we weer!

De tweede week is voorbij gevlogen en de derde week is ook al weer even gaande. Als alle weken zo snel gaan dan ben ik er zo door heb ik het idee. Maarja, het zwaarste komt nog uiteraard.

De afgelopen week heb ik mezelf even een bijlesje in bikkelen gegeven. Alle trainingen heb ik netjes afgewerkt.
M’n macro’s waren weer wat omhoog gegooid, dit keer niet met marges van +/- 10 gram maar exacte getallen. Dit hebben we expres gedaan om me alvast te laten wennen aan het precies aantikken van m’n macro’s in plaats van ‘ongeveer’. Moet zeggen dat het me meevalt, ondanks dat het precies werk is is het goed te doen. Omdat het nu precies moet kloppen is het handiger om veel van hetzelfde te eten en eten van vorige dagen te kopiëren en ik denk dat ik dit dan ook vaker zal gaan doen. Het scheelt ontzettend veel nadenken en passen en meten iedere dag.
Gewoon klakkeloos je bakkie uit de koelkast kunnen pakken is ook wel ideaal eigenlijk.

M’n trainingen gingen lekker. Ik heb m’n schema’s gesplitst in lichaamsdelen. Ook wel splittrainingen genoemd. Ik doe dus op verschillende dagen 1) schouders, 2) benen & glutes, 3) armen & rug, 4) benen & glutes, 5) schouders en 6) rug. Ik heb het zo goed mogelijk verdeeld. Verder doe ik so far 2 keer 30 minuten cardio. Lekker rustig nog dus!
Ik merk dat ik vooral nog veel benen & glutes moet trainen omdat ik het idee heb dat dat gewoon achterligt. Vandaar dus ook de 2 legdays. Wanneer ik omlaag ga blijft er van alles wat minder over, en het is wel de bedoeling dat ik aanzienlijke massa overhoud voor op het podium.

Woensdag heb ik het land weer heerlijk doorgereisd en m’n poseerschoenen gehaald (uit Rotterdam). Ontzettend blij mee! Nu lekker oefenen.
25 juni heb ik m’n eerste poseerles, dus dat is wel echt super spannend! Maar ik heb er onwijs veel zin in!
Naast m’n schoenen heb ik ook een afspraak gemaakt voor m’n bikini! Ik ga 10 juli m’n kleur kiezen, connectors kiezen, steentjes kiezen en eventueel patronen. Ik heb al precies in m’n hoofd hoe ik het graag wil dus dat is fijn. Maar de kleur blijft uiteraard gewoon nog geheim!

Het leukste aan alles is dat het nu gewoon ‘echt’ wordt. M’n schoenen zijn binnen, de afspraak voor m’n bikini staat en m’n prep komt steeds dichterbij. Ik ben zo ontzettend gemotiveerd en ik heb er echt verschrikkelijk veel zin in! Ik ga er echt het uiterste uit halen.

Inmiddels zijn we dus ook alweer halverwege week 3 en nog steeds gaat alles lekker!  M’n eten is nog steeds hoog, en na wat overleg met m’n coach hebben we besloten de aankomende week nog één laatste keer omhoog te gaan qua voeding, en dan begint vanaf over ongeveer 2 weken (gerekend vanaf nu) m’n prep! Omlaag met die handel!
Ik weet dat het struggelen wordt, dat ik het niet moet onderschatten en ga zo nog maar even door. Ik weet het. Maar ik ben gewoon zó ontzettend benieuwd wat ik uit ga pakken en hoe het allemaal uit gaat pakken. Ik verheug me enorm op en dat maakt het leuk!

Ik hou jullie op de hoogte!
Daar nog iets over; ik had even het idee om te gaan vloggen, of in ieder geval elke week een filmpje te maken. Dat ga ik niet doen. Ik wil er wel iets mee doen, en dat wordt waarschijnlijk één filmpje over alle hoogte- en dieptepunten. Ik ga gewoon van alles wat ik interessant vind en belangrijk om te delen filmpjes maken, en daar maak ik uiteindelijk een video van!
Alleen alles maar via een blog kan, maar ik vind het ook leuk om jullie nog wat meer inzicht te geven in wat er allemaal gaat gebeuren!
Let me know of je dit leuk vindt ja of nee!

Liefs,

Anne

