Welkom bij je wekelijkse preptalk!

Inmiddels zijn we alweer 6 weken gaande en daarmee zit m’n eerste week prep erop. En het bevalt dat?
Goed! Verrassend goed eigenlijk. M’n eten is omlaag gegaan met ongeveer 150 calorieën, een kleine verlaging die toch genoeg is om in een week enorme progressie te maken. Lijnen worden zichtbaar en de kilo’s vliegen er vanaf. Maar gaan er ook dingen mis? Jazeker. Er gaan ook dingen mis.

Gisteren kreeg ik een appje van een van m’n vriendinnetjes die zich ook afvroeg hoe m’n prep ging. M’n antwoord kwam erop neer dat het goed gaat, en dat de progressie er zeker is, maar dat ik ondanks die vooruitgang toch nog best wel even een trap onder m’n kont nodig heb.
Ik doe m’n trainingen netjes, maar m’n cardio…
Inmiddels ben ik 13 weken uit, oftewel vandaag nog 90 dagen verwijderd van m’n wedstrijd en ik wil uit deze 90 dagen ALLES halen. Ik wil er optimaal staan, en als ik er sta, wil ik zeker kunnen zijn dat ik er echt alles aan heb gedaan en dat er niets bij in is geschoten.
Uiteraard heb ik dit slecht geplande weekje deels aan mezelf te danken, maar ook deels aan de nieuwigheden. M’n weekend stond volgepland met werk (DIE TOETJES MENSEN OMG) en horeca werk is laat thuis met als gevolg later uit bed om vervolgens meteen weer naar werk te moeten. Trainen was dus lastig, laat staan er echt de tijd voor nemen.
Ik heb dus met mezelf afgesproken deze week een strakke en realistische planning te maken en echt de volledige tijd te nemen voor m’n trainingen om zo deze slordigheden te voorkomen. Dan maar wat eerder m’n nest uit. Volle bak. Alles of niets.

Terwijl ik dit type zit ik in de trein naar Den Haag, vandaag heb ik namelijk mijn allereerste poseerles, en gelukkig doe ik dat niet alleen want m’n prepvriendinnetje en mede-competitor Marit gaat ook mee! Dit wordt ongetwijfeld een hele leerzame en leuke dag. Ben zo benieuwd wat er mis gaat, hoe het allemaal echt moet en wat er te verbeteren valt! Ik ga niet volledig onvoorbereid op pad want ik heb al heel wat youtube posing filmpjes gekeken en geprobeerd, maarja, het ziet er nog niet helemaal goed uit zeg maar. Enorm benieuwd en super excited!
Helaas heeft de trein er minder zin in want uiteraard is er op deze dag weer een overwegstoring en is er enorme vertraging. Hopen dat ik dit ga redden… Ga ik een keer met de trein, krijg ik dit weer. – Update: Poseerles niet gehaald aangezien de trein een aanrijding had met een persoon… Nieuwe afspraak voor volgende week gemaakt!

Maargoed, de mealpreps bevallen me trouwens uitermate goed, helemaal nu ik zoveel werk en gewoon simpelweg weinig thuis ben. Ik ben eigenlijk ook behoorlijk geswitcht naar clean eten nu. Gewoon rijst, kip/tartaar en groente en that’s it. Had niet verwacht dat ik daar echt lekker op zou gaan maar het bevalt me enorm!

Vandaag gaat m’n check-in er ook weer uit naar de coach. Dus ben benieuwd wat er met m’n macro’s gaat gebeuren. Ik hoop eigenlijk dat ze nog wat omlaag gaan omdat ik het gewoon super fijn vind om progressie te zien, maargoed; trust the process.

Een groot deel van het SYLL (see you later leaner) team heeft afgelopen weekend een hele mooie wedstrijd in New York gedraaid! Ik heb zoveel mooie beelden voorbij zien komen en Alex heeft letterlijk geslayed. Zo ontzettend trots. Al m’n teammaatjes hebben het zo goed gedaan, iedereen stond er zo mooi en iedereen mag zo trots zijn! Wauw!
Ontzettend jammer eigenlijk dat m’n team zo ver weg woont, bijna iedereen woont in Amerika dus dat wordt niet even op de koffie gaan haha. Maar we gaan elkaar ongetwijfeld nog een keer face-to-face ontmoeten! #teamgreen

Nu eerst duimen dat ik op tijd ga komen want dit is niet een hele ideale situatie. Thanks NS.

Lieve mensen, een fijne week gewenst! En over een week verschijn ik weer op je scherm!

Liefs,

Anne

 

 

