Lieve mensen,

Allereerst mijn excuses voor deze kneiterlate preptalk, het is nogal druk…
Ik ben jullie dus absoluut een update verschuldigd en er is nogal wat gebeurd. Dus bereid je voor op wat informatie!
Ik heb er even over nagedacht hoe ik dit ga doen, ik ga gewoon alles lekker op volgorde af vanaf het punt waar ik ben blijven hangen:

Maandag 3 juli: aka, de laatste dag dat ik een update schreef. Ik zat op dat moment in de trein naar mijn eerste poseerles. Nou het idee was leuk, uitvoering wat minder. Helaas ben ik die dag op station Zwolle gestrand door ineens allemaal aanrijdingen met personen (spijtig genoeg, I know) en wisselstoringen. Ik baalde ontzettend en ben dus naar huis gegaan met, u raad het al, helemaal niks.
Wel meteen een nieuwe afspraak gemaakt voor 11 juli, hopelijk gaat het dan wel allemaal zoals gepland. Even een baaldag dus!

Dinsdag 4 juli: ‘s Morgens lekker getraind met een heel mooi realisatiemomentje over hoe ver ik eigenlijk al ben gekomen. Überhaupt. Over alle afgelopen jaren is m’n lichaam, leven en geest zo ontzettend veranderd en ik kan er eigenlijk alleen maar dankbaar voor zijn. De rest van de dag nog wat andere verplichtingen gedaan en ‘s middags tot ‘s avonds laat aan het werk geweest!

Ik bedoel, check dit even. In het kader van ‘Remember where you came from blablabla’:

Fat_Annie

Woensdag 5 juli: Ontiegelijk fijn uitgeslapen. ‘s Middags een hele goede benentrainig gehad!
Checkin van de coach teruggekregen, nog geen verlaging maar een hele positieve mail en positieve feedback! Alles gaat lekker! Blij!
Enorm gemotiveerd om de aankomende 88 dagen alles op alles te zetten en er vol voor te gaan!

Donderdag 6 juli: Lekker terrasje gepakt in Zwolle met een vriendin en de nodige zaken besproken, rond een uurtje of 6 terug naar het mooie Groningen gegaan, lekker gegeten (kan heus wel) met de man en ‘s avonds schouders geknald! Niet een hele bijzondere dag, maar wel een goede!

Vrijdag 7 juli: ‘s Morgens eerst gewerkt. Had nog gigantische spierpijn van de berentraining van een paar dagen ervoor maar wederom weer lekker getraind ondanks de pijn. Kiezen op elkaar en gaan met die banaan! ‘s Avonds maar eens even naar de ouders geweest!

Zaterdag 8 juli: Shoppingday with the mom! Dikke body & fitshop bestelling binnengesleept voor de aankomende weken en m’n weekje Duitsland. Midden in m’n prep een week weggaan vereist echt wel enorm veel voorbereiding en meegesleep van voer. Maar komt goed. Fix ik!
(Jesus Calling (aka m’n daily devotion: “Be prepared to be blessed bountifully by My presence, for I am a God of unlimited abundance!”)

Zondag 9 juli: ‘s Morgens vroeg snel getraind, daarna de verjaardag van m’n 1-jarige prinsesje (het kindje van de mensen waar ik werk) gevierd en ‘s middags tot ‘s avonds aan het werk geweest! Lange en drukke dag maar alles wat moest is gedaan! Daarnaast !!! nieuwe macro’s gekregen, de eerste grote verlaging is een feit…  !!! 

Maandag 10 juli: D-DAY:
BIKINI KIEZEN!
Een behoorlijk lange reis van Groningen naar hartje Valkenswaard achter de rug maar dat was het helemaal waard! Een ontzettend mooie bikini uitgezocht bij @bedazzledbymanouq! Allerlei dingen gepast en ontzettend tevreden met pasvorm en keuzes! Hele toffe dag en ontzettend blij terug naar Groningen!

Dinsdag 11 juli:
POSEERLES 1
Het poseren ging ontzettend goed! Eerst de poses zelf doorgenomen, die had ik erg snel in m’n hoofd en daarna de quarterturns doorgenomen. Nu lekker oefenen en alles wat beter onder de knie krijgen. Maar zeker veel geleerd!
Helaas wel tegen een behoorlijke struggle aangelopen maar ook daar zijn inmiddels oplossingen/mogelijkheden voor bedacht. Ik wil er liever niet te veel over kwijt, maar ik was gewoon behoorlijk sad (zoals m’n instastory ook wel liet zien). Gelukkig heel veel lieve mede atleten (@musclesandmuffins, @vegan.an, @nouchinebayrami) die me hebben geholpen, me gerust hebben gesteld en voorstellen hebben gedaan. Onwijs bedankt lieverds! Alles komt goed!
Ik ga gewoon lekker door, ga gewoon knallen en we zien het allemaal vanzelf wel! Opgeven is altijd te makkelijk.

Woensdag 12 juli: Saaie dag: getraind. Maar wel: laagste gewicht aangetikt! 62,9 inmiddels. 6 kg to go!

Donderdag 13 juli: Begin van de middag lekker getraind, ‘s middags en ‘s avonds lekker de stad in geweest (want koopavond) en daarna lekker bankhangen met man. Coach even gesmst met de struggles, en uiteraard heeft ze me weer goede adviezen kunnen geven. Morgen even skypen om alle plannen door te spreken! (LAT relaties be like Nederland – Amerika)

Vrijdag 14 juli: Nieuwe prephobby om de tijd te doden: schoonmaken. Letterlijk het hele huis schoongemaakt en alles is fresh, en de tijd vloog voorbij!
De dag lekker afgesloten met m’n eeuwige en oude liefde: kickboksen. Zo lang niet gedaan, maar super fijn om even terug te zijn en even iets anders te doen!
Vanmorgen een mooie bemoediging in m’n devotion momentje, en sorry for sharing, maar ik share ‘m toch:

“I could instantly grant you the spiritual riches you desire, but that is not My way for you. Together we will forge a pathway up the high mountain. Someday you will dance light-footed on the high peaks; but for now your walk is often plodding and heavy. All I require of you is to take the next step, clinging to My hand for strength and direction. Though the path is difficult and scenery dull at the moment, there are sparkling surprises just around the bend. Stay on the path I have selected for you. It is truly the path of life.” 

Als er iets was wat ik nodig had na deze week, was het dit wel. Dit was een ontzettend pittige week, veel tegenslag, veel gedoe, onverwachte dingen en veel dingen die door m’n hoofd spoken. Het is niet in me opgekomen om het op te geven, maar ik zat er zeker wel even doorheen. Dit geeft me dan toch even weer kracht om door te gaan, een tandje harder te werken en door te bikkelen. Hoe dan ook, ik ga shinen op dat podium. Als ik maar tevreden ben, als ik daar maar op m’n best mogelijke manier sta. Dan is het goed.
Niets gaat me stoppen, daar ben ik van overtuigd. Lieve mensen, nog 78 dagen en dan is het gewoon al zover. Ik heb geen idee waar de dagen blijven maar ze vliegen echt voorbij.
Morgen staan er nog 11 weken op de kalender, maar stiekem lees ik 10, want ik denk dat ik die laatste week eigenlijk ook wel al als highlight ga rekenen haha.
Ik heb er (ondanks de tegenslag van de afgelopen week) echt ontzettend veel zin in, ben alles zo goed mogelijk aan het voorbereiden, bestellen, fixen, en zo goed mogelijk met ijzer aan het gooien. Boss babe in town!

En vanaf 0:00: 11 weeks out! Wish me luck!

Daarnaast: iedereen die me de afgelopen week berichtjes heeft gestuurd, me heeft gesteund en me heeft geholpen met wat dan ook, ontzettend bedankt! Vind het echt zo lief allemaal en ik waardeer het enorm! Super leuk dat jullie me zo volgen!

Mocht je nou vragen hebben, DM me gerust! @anne__meijer

Ik wens jullie een hele fijne nieuwe week, en tot volgende week in je (hopelijk nu wel weer) wekelijkse preptalkupdatedinges.

